Najczęstsze pytania dotyczące zwrotów, wymian i reklamacji

W jaki sposób mogę zwrócić zakupione w sklepie internetowym produkty?

• Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz odstąpienia od umowy dostępny tutaj, z podaniem numeru konta bankowego, na które zwrócimy wpłacone środki.

• Spakuj zwracany towar dołączając dowód zakupu /paragon/ oraz wypełniony poprawnie formularz odstąpienia od umowy. Towar odeślij w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu. Prosimy nie owijać oryginalnych pudełek taśmą klejącą.

• Przesyłkę odeślij na adres:

Dobre Narty

Ul. Częstochowska 6

32-085 Modlnica k. Krakowa

Przesyłkę prześlij na koszt własny. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych oraz paczek wysłanych do paczkomatu.

• Zwrot pieniędzy nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas zgłoszenia woli odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

0

Ile mam czasu na ewentualny zwrot zakupionych produktów?

W przypadku zakupów na odległość Klientowi przysługuje okres 14 dni od daty otrzymania przesyłki na zgłoszenie odstąpienia umowy kupna bez podawania przyczyny.

0

Czy mogę zwrócić produkt w sklepie stacjonarnym?

Jak najbardziej, produkty zamówione przez internet możesz zwrócić również w naszych sklepach stacjonarnych, wystarczy, że przyniesiesz produkty, które chcesz zwrócić oraz paragon dołączony do zamówienia.

0

Ile trwa zwrot środków za oddany produkt?

Zgodnie z polskim prawem Sprzedawca ma obowiązek zwrócić klientowi środki niezwłocznie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od otrzymania oświadczenia odstąpienia od umowy. Zwrot środków otrzymasz zatem najpóźniej po 14 dniach od chwili, gdy otrzymamy od Ciebie formularz zwrotu i towar. Staramy się jednak, by środki wróciły na Twoje konto bankowe w ciągu 3-4 dni roboczych.

0

Gdzie znajdę formularze zwrotu i reklamacji?

Formularze dołączamy do każdej przesyłki. Można je również pobrać pod linkiem https://dobrenarty.pl/pliki-do-pobrania

0

W jaki sposób mogę zareklamować zakupiony produkt?

• Wypełnij formularz reklamacyjny dołączony do paczki, bądź pobierz go z naszej strony /dostępny tutaj/ i wydrukuj.  

• Spakuj reklamowany towar dołączając wypełniony formularz reklamacji. Jeśli posiadasz dowód zakupu, również dołącz go do przesyłki /przyspieszy to rozpatrzenie reklamacji/.

• Przesyłkę odeślij na własny koszt na adres:

Dobre Narty

Ul. Częstochowska 6

32-085 Modlnica k. Krakowa

0

Jak długo moja reklamacja będzie rozpatrywana?

Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od momentu złożenia reklamacji.

0
Powrót do góry