Najczęstsze pytania dotyczące procesu zamówienia

Czy muszę mieć konto aby zrealizować zamówienie w Waszym sklepie?

W naszym sklepie złożysz zamówienie również bez zakładania konta - jako gość.

0

Czy warto rejestrować się w Waszym sklepie?

Oczywiście, jeśli zarejestrujesz się w naszym sklepie będziesz zbierał/a punkty za każde zamówienie, które wymienisz na zniżkę przy kolejnych zamówieniach. Otrzymasz również jako pierwszy/a informacje o najnowszych produktach oraz wyjątkowych promocjach. 

0

Ile będzie trwała realizacja mojego zamówienia?

Jeśli zamówisz i opłacisz zamówienie do godziny 11:30 w dni robocze, przesyłka zostanie wysłana tego samego dnia.

Czas dostawy zależny jest od wybrania sposobu dostawy.

0

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Tak, w naszym sklepie złożysz zamówienie również drogą telefoniczną dzwoniąc na numer: +48 601 846 347.

Prosimy o przygotowanie adresu wysyłki lub, w przypadku wysyłki InPost, numeru paczkomatu.

0

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Podczas składania zamówienia proszę zaznaczyć opcję "Jestem klientem biznesowym" oraz podać numer NIP  

0

Dlaczego nie otrzymałem maila z potwierdzeniem zamówienia?

Sprawdź folder spam, oferty lub inny narzucony z góry przez Twojego dostawcę poczty. Sprawdź, czy w trakcie składania zamówienia podałeś poprawny adres e-mail.

0
Powrót do góry