Najczęstsze pytania dotyczące procesu zamówienia
Czy muszę mieć konto aby zrealizować zamówienie w Waszym sklepie?
W naszym sklepie złożysz zamówienie również bez zakładania konta - jako gość.
Czy warto rejestrować się w Waszym sklepie?
Oczywiście, jeśli zarejestrujesz się w naszym sklepie będziesz zbierał/a punkty za każde zamówienie, które wymienisz na zniżkę przy kolejnych zamówieniach. Otrzymasz również jako pierwszy/a informacje o najnowszych produktach oraz wyjątkowych promocjach.
Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
Tak, w naszym sklepie złożysz zamówienie również drogą telefoniczną dzwoniąc na numer: +48 601 846 347.
Prosimy o przygotowanie adresu wysyłki lub, w przypadku wysyłki InPost, numeru paczkomatu.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Podczas składania zamówienia proszę zaznaczyć opcję "Jestem klientem biznesowym" oraz podać numer NIP
Dlaczego nie otrzymałem maila z potwierdzeniem zamówienia?
Sprawdź folder spam, oferty lub inny narzucony z góry przez Twojego dostawcę poczty. Sprawdź, czy w trakcie składania zamówienia podałeś poprawny adres e-mail.