Czy muszę mieć konto aby zrealizować zamówienie w Waszym sklepie?

W naszym sklepie złożysz zamówienie również bez zakładania konta - jako gość.

0

Czy warto rejestrować się w Waszym sklepie?

Oczywiście, jeśli zarejestrujesz się w naszym sklepie będziesz zbierał/a punkty za każde zamówienie, które wymienisz na zniżkę przy kolejnych zamówieniach. Otrzymasz również jako pierwszy/a informacje o najnowszych produktach oraz wyjątkowych promocjach. Dodatkowo, składając pierwsze zamówienie, otrzymasz 5% rabatu.

0

Ile będzie trwała realizacja mojego zamówienia?

Jeśli zamówisz i opłacisz zamówienie do godziny 11:30 w dni robocze, przesyłka zostanie wysłana tego samego dnia.

Czas dostawy zależny jest od wybrania sposobu dostawy.

0

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Tak, w naszym sklepie złożysz zamówienie również drogą telefoniczną dzwoniąc na numer: +48 601 846 347.

Prosimy o przygotowanie adresu wysyłki lub, w przypadku wysyłki InPost, numeru paczkomatu.

0

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Podczas składania zamówienia proszę zaznaczyć opcję "Jestem klientem biznesowym" oraz podać numer NIP  

0

Dlaczego nie otrzymałem maila z potwierdzeniem zamówienia?

Sprawdź folder spam, oferty lub inny narzucony z góry przez Twojego dostawcę poczty. Sprawdź, czy w trakcie składania zamówienia podałeś poprawny adres e-mail.

0

Jaki jest koszt dostawy?

Koszty dostawy dla zamówienia nie przekraczającego 100 zł:

 InPost (przelew, karta płatnicza, szybkie płatności) 12,99 zł

 DPD (przelew, karta płatnicza, szybkie płatności) 14,99 zł

 DPD za pobraniem 20,00 zł

Koszty dostawy dla zamówienia przekraczającego 100 zł:

 InPost (przelew, karta płatnicza, szybkie płatności) 0,00 zł

 DPD (przelew, karta płatnicza, szybkie płatności) 0,00 zł

 DPD za pobraniem 20,00 zł

Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym 0,00 zł

0

Jaki jest czas dostarczania przesyłek?

Niestety, nie mamy wpływu na szybkość działania firm kurierskich. Deklarowany czas dostarczenia przesyłek to następny dzień roboczy po realizacji zamówienia. Każda z firm kurierskich deklaruje pewien czas dostarczenia paczki, ale nie jest to czas rozumiany w sensie prawa pocztowego. Dodatkowe opóźnienia mogą nastąpić w okresach wzmożonej sprzedaży /np. okres poprzedzający święta/. Przyjmujemy jednak, iż 98% zamówień dostarczanych jest następnego dnia.

0

Czy moje zamówienie zostało już wysłane?

W momencie wysłania zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z naszego sklepu, z potwierdzeniem wysyłki oraz linkiem dzięki któremu możesz sprawdzić gdzie znajduje się Twoja przesyłka.

0

Jak sprawdzić gdzie jest moja paczka?

W potwierdzeniu zamówienia otrzymanym za pośrednictwem e-maila otrzymają Państwo link do śledzenia przesyłki. 

0

Czy zakupione produkty można odebrać osobiście?

Tak, zakupione produkty można odebrać w naszym sklepie stacjonarnym w Modlnicy, ul. Częstochowska 6

0

Czy można zmienić sposób wysyłki?

Tak, w tym celu prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta: mailowo na kontakt@dobrenarty.pl lub telefonicznie pod numerem +48 601 846 347

0

Czy można zmienić adres dostawy?

Tak, w tym celu prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta: mailowo na kontakt@dobrenarty.pl lub telefonicznie pod numerem +48 601 846 347

0

Jak mogę zapłacić za złożone zamówienie?

Za zamówienie można zapłacić:

 zwykłym przelewem

 za pomocą szybkich płatności Tpay

 kurierowi przy odbiorze przesyłki

 odroczoną płatnością PayPo

 podczas odbioru towaru w naszym sklepie stacjonarnego

0

Nie przeszła mi płatność co robić?

  1. Proszę napisać mail na kontakt@dobrenarty.pl z prośbą o wygenerowanie linka do płatności z podaniem numeru zamówienia.
  2. Zamówienie można opłacić wpłatą na konto:
    Alior Bank Spółka Akcyjna
    25 2490 0005 0000 4500 9796 6242
    W tytule proszę podać numer zamówienia.
0

Jak mogę zmienić metodę płatności?

Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta: mailowo na kontakt@dobrenarty.pl lub telefonicznie pod numerem +48 601 846 347

0

Jaki jest numer Waszego konta bankowego?

Nasz numer konta bankowego:

Alior Bank Spółka Akcyjna

25 2490 0005 0000 4500 9796 6242

0

W jaki sposób mogę zwrócić zakupione w sklepie internetowym produkty?

• Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz odstąpienia od umowy dostępny tutaj, z podaniem numeru konta bankowego, na które zwrócimy wpłacone środki.

• Spakuj zwracany towar dołączając dowód zakupu /paragon/ oraz wypełniony poprawnie formularz odstąpienia od umowy. Towar odeślij w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu. Prosimy nie owijać oryginalnych pudełek taśmą klejącą.

• Przesyłkę odeślij na adres:

Dobre Narty

Ul. Częstochowska 6

32-085 Modlnica k. Krakowa

Przesyłkę prześlij na koszt własny. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych oraz paczek wysłanych do paczkomatu.

• Zwrot pieniędzy nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas zgłoszenia woli odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

0

Ile mam czasu na ewentualny zwrot zakupionych produktów?

W przypadku zakupów na odległość Klientowi przysługuje okres 45 dni od daty otrzymania przesyłki na zgłoszenie odstąpienia umowy kupna bez podawania przyczyny.

0

Czy mogę zwrócić produkt w sklepie stacjonarnym?

Jak najbardziej, produkty zamówione przez internet możesz zwrócić również w naszych sklepach stacjonarnych, wystarczy, że przyniesiesz produkty, które chcesz zwrócić oraz paragon dołączony do zamówienia.

0

Ile trwa zwrot środków za oddany produkt?

Zgodnie z polskim prawem Sprzedawca ma obowiązek zwrócić klientowi środki niezwłocznie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od otrzymania oświadczenia odstąpienia od umowy. Zwrot środków otrzymasz zatem najpóźniej po 14 dniach od chwili, gdy otrzymamy od Ciebie formularz zwrotu i towar. Staramy się jednak, by środki wróciły na Twoje konto bankowe w ciągu 3-4 dni roboczych.

0

Gdzie znajdę formularze zwrotu i reklamacji?

Formularze dołączamy do każdej przesyłki. Można je również pobrać pod linkiem https://dobrenarty.pl/pliki-do-pobrania

0

W jaki sposób mogę zareklamować zakupiony produkt?

• Wypełnij formularz reklamacyjny dołączony do paczki, bądź pobierz go z naszej strony /dostępny tutaj/ i wydrukuj.  

• Spakuj reklamowany towar dołączając wypełniony formularz reklamacji. Jeśli posiadasz dowód zakupu, również dołącz go do przesyłki /przyspieszy to rozpatrzenie reklamacji/.

• Przesyłkę odeślij na własny koszt na adres:

Dobre Narty

Ul. Częstochowska 6

32-085 Modlnica k. Krakowa

0

Jak długo moja reklamacja będzie rozpatrywana?

Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od momentu złożenia reklamacji.

0

Jak dobrać długość kijków narciarskich?

Aby dobrać odpowiednią długość kijków narciarskich należy pomnożyć swój wzrost przez 0,7 i wynik zaokrąglić do pełnych 5 cm (np. 163 cm x 0,7 = 114 cm, czyli właściwa długość kijka to 115 cm).

0

Jak sprawdzić, czy produkt jest dostępny?

Aktualizujemy na bieżąco stany magazynowe w naszym sklepie, staramy unikać się sytuacji, w której kupisz produkt, którego nie mamy na stanie. W przypadkach losowych, jeśli z jakiegoś powodu produkt nie będzie dostępny, zostaniesz o tym poinformowany/a w ciągu 24 godzin od zamówienia.

0
Powrót do góry