Najczęstsze pytania dotyczące wysyłki i dostawy
Jaki jest koszt dostawy?
Koszty dostawy dla zamówienia nie przekraczającego 600 zł:
• InPost (przelew, karta płatnicza, szybkie płatności) 12,99 zł
• DPD (przelew, karta płatnicza, szybkie płatności) 14,99 zł
• DPD za pobraniem 20,00 zł
Koszty dostawy dla zamówienia przekraczającego 600 zł:
• InPost (przelew, karta płatnicza, szybkie płatności) 0,00 zł
• DPD (przelew, karta płatnicza, szybkie płatności) 0,00 zł
• DPD za pobraniem 20,00 zł
Jaki jest czas dostarczania przesyłek?
Niestety, nie mamy wpływu na szybkość działania firm kurierskich. Deklarowany czas dostarczenia przesyłek to następny dzień roboczy po realizacji zamówienia. Każda z firm kurierskich deklaruje pewien czas dostarczenia paczki, ale nie jest to czas rozumiany w sensie prawa pocztowego. Dodatkowe opóźnienia mogą nastąpić w okresach wzmożonej sprzedaży /np. okres poprzedzający święta/. Przyjmujemy jednak, iż 98% zamówień dostarczanych jest następnego dnia.
Czy moje zamówienie zostało już wysłane?
W momencie wysłania zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z naszego sklepu, z potwierdzeniem wysyłki oraz linkiem dzięki któremu możesz sprawdzić gdzie znajduje się Twoja przesyłka.
Jak sprawdzić gdzie jest moja paczka?
W potwierdzeniu zamówienia otrzymanym za pośrednictwem e-maila otrzymają Państwo link do śledzenia przesyłki.
Czy zakupione produkty można odebrać osobiście?
Niestety, nie mam możliwości odbioru osobistego. Prowadzimy tylko sprzedaż wysyłkową.
Czy można zmienić sposób wysyłki?
Tak, w tym celu prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta: mailowo na kontakt@dobrenarty.pl lub telefonicznie pod numerem +48 601 846 347
Czy można zmienić adres dostawy?
Tak, w tym celu prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta: mailowo na kontakt@dobrenarty.pl lub telefonicznie pod numerem +48 601 846 347