Najczęstsze pytania dotyczące wysyłki i dostawy

Jaki jest koszt dostawy?

Koszty dostawy dla zamówienia nie przekraczającego 100 zł:

 InPost (przelew, karta płatnicza, szybkie płatności) 12,99 zł

 DPD (przelew, karta płatnicza, szybkie płatności) 14,99 zł

 DPD za pobraniem 20,00 zł

Koszty dostawy dla zamówienia przekraczającego 100 zł:

 InPost (przelew, karta płatnicza, szybkie płatności) 0,00 zł

 DPD (przelew, karta płatnicza, szybkie płatności) 0,00 zł

 DPD za pobraniem 20,00 zł

Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym 0,00 zł

0

Jaki jest czas dostarczania przesyłek?

Niestety, nie mamy wpływu na szybkość działania firm kurierskich. Deklarowany czas dostarczenia przesyłek to następny dzień roboczy po realizacji zamówienia. Każda z firm kurierskich deklaruje pewien czas dostarczenia paczki, ale nie jest to czas rozumiany w sensie prawa pocztowego. Dodatkowe opóźnienia mogą nastąpić w okresach wzmożonej sprzedaży /np. okres poprzedzający święta/. Przyjmujemy jednak, iż 98% zamówień dostarczanych jest następnego dnia.

0

Czy moje zamówienie zostało już wysłane?

W momencie wysłania zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z naszego sklepu, z potwierdzeniem wysyłki oraz linkiem dzięki któremu możesz sprawdzić gdzie znajduje się Twoja przesyłka.

0

Jak sprawdzić gdzie jest moja paczka?

W potwierdzeniu zamówienia otrzymanym za pośrednictwem e-maila otrzymają Państwo link do śledzenia przesyłki. 

0

Czy zakupione produkty można odebrać osobiście?

Tak, zakupione produkty można odebrać w naszym sklepie stacjonarnym w Modlnicy, ul. Częstochowska 6

0

Czy można zmienić sposób wysyłki?

Tak, w tym celu prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta: mailowo na kontakt@dobrenarty.pl lub telefonicznie pod numerem +48 601 846 347

0

Czy można zmienić adres dostawy?

Tak, w tym celu prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta: mailowo na kontakt@dobrenarty.pl lub telefonicznie pod numerem +48 601 846 347

0
Powrót do góry